събота, 13 март 2010 г.

ЦИТАТИ, ПАНАИРИ

Г... КАТО ГОЦЕ:

Тази пресконференция беше замислена доста отдавна с идеята да направим рекапитулация, да осмислим или дори да преосмислим антикризисната си политика и да хвърлим поглед напред...”

“Не съм се и надявал да избегнем горещата тема. Съзнателно обаче не исках да я включвам в това свое изложение. Ще отговоря на всички ваши въпроси в тази посока.”

“Аз няма да коментирам, освен ако няма допълнителни въпроси по темата стенограми, но мисля, че тук политическият дебат е сведен до едно деловодно, архиварско отношение.”

“Пак казвам, разговорът беше строг, но беше интелигентен. Беше конструктивен, както каза и самият министър.

“Иначе по повод на стенограмите съм готов да говоря много днес...”

“Има видим неуспех в антикризисната политика на правителството. И го казвам със съжаление. Отново искам да кажа: аз искам кабинетът на Бойко Борисов да успее.

Така, както аз не се притеснявам от критики, нося на критики, така и в правителството трябва да свикнат на едни подобни отношения.”

Не е познал г-н Костов. Моето място тук е решено от 2 милиона избиратели. Впрочем, може би доста повече, отколкото цялото това мнозинство, взети заедно.”

МАЛКО И ОТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ ЛЮБИМИ ЦИТАТИ НА МЪДРИ ХОРА, ЧЕСТО СПОМЕНАВАНИ И В НОВОГОДИШНОТО СЛОВО:

“Спомням си, че имаше изказване на един от мъдрите хора на 20 век, който казваше, че войната е нещо прекалено сериозно, за да го оставим на генералите, да ме извинят висшите офицери от моя екип.

защото аз не съм предизвикал по никакъв начин конфликт, за да се помиряваме.

Чух тези реплики, които традиционно обвързват моята позиция с възможен политически проект.”

“Да започна отзад напред - не съм убил архар. Произведохме новина, нали?
Второ, вече започнах отпред назад, ако имате начин да ме уличите в лъжа, направете го сега, в това число и пред съпругата ми, която седи отзад, ако имате нещо по-особено да питате, но не ми задавайте хипотетични въпроси.”

“И проблемът на тройната коалиция не е в начина на нейното формиране. Проблемът на тройната коалиция е в политиката, която правеше след това.

Господин Диков, успокойте се малко. Аз също съм виждал как Вие се кланяте, но не правя политика от това.

След като не получавате такива отговори, не задавайте повече въпросите. В тази сграда, в тази институция решенията ги вземам аз. Затова институцията е Президент на Републиката. Защото понякога се пише по инерция президентство. Няма президентство, има Президент.”

1 коментар:

Анонимен каза...

Zashto ne pishete veche?