сряда, 26 март 2008 г.

Управляват ни екстремисти

Наскоро имах гости от чужбина. От Запада...

Бяха потресени от състоянието на България. От пълното несъответствие на заплати и цени, жизнен стандарт и реален стандарт за нормален начин на живот. От липсата на какъвто и да е смисъл в такъв начин на съществуване и оцеляване в една държава от Евросъюза – граждани, на който бяха и моите гости.

Разпитваха ме много – и колкото и да се опитвах да ги убедя, че с всичко се свиква – пак не можеха да разберат кой нормален човек би живял в такава “кочина”.

И колкото повече се опитвах да им обясня, толкова повече се обърквах и аз.

Най-накрая единият от гостите заключи: “Чух, че ви управляват социалисти, но на мен ми приличат на управляващи от най-крайната десница”.

Наблюденията на тези мой приятели бяха туристически. Ако се бяха задълбали в целия хаос у нас – какво ли вече щяха да си мислят не ми е известно.

Тръгнаха си с облекчение. Разбирам ги! Поне те ще са убедени, че живеят един по-пълноценен и добър живот, защото за нас е ясно. Ще е един мъчително пропилян живот. Жалко...за нас

Няма коментари: